Examinando por Autor "Puentes Buitrago, Fanny"
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- ÍtemCreación de Empresa Sugar BoxMartinez Daza, Erika Patricia; Puentes Buitrago, FannySugar Box, is a company dedicated to the subscription marketing model (online) and service to the client (sale to the public) that the city of Bogotá will have as its operations center. He inventory that is managed for the face-to-face and online model has two references: sweets national and international sweets. (creation of enterprise)
- ÍtemFACTORES QUE PROMUEVEN LA EFECTIVIDAD DE MERCADEO EN LAS PYMES DEL SECTOR ALIMENTOS DE BOGOTÁ(2016) Puentes Buitrago, FannyLa importancia de las pymes en los procesos de desarrollo económico de los países lati-noamericanos se debe a su contribución al empleo y su aporte al Producto Interno Bruto (PIB) regional. Además, constituye el 93% de las empresas productivas formales en Latinoamérica y aporta en promedio el 25% de las exportaciones (Zevallos, 2008). Ac-tualmente, el aumento de la competencia entre pymes y las empresas más grandes se refl eja en la necesidad de innovación continua y un mayor uso de las Tecnologías de la Información y Comunicación (TIC) ; el uso de modelos de gestión efi ciente para mejorar procesos organizacionales, con el fi n de encontrar respuestas claras a las problemáticas del entorno empresarial (Ortiz et al., 2013). Las pymes del sector alimentos y bebidas, representa el 15,3% del empleo en Bogotá
- ÍtemViabilidad de la puesta en marcha de Green Planet S.A.S. Comercializadora de mora orgánica(Fundación Universitaria Los Libertadores. Sede Bogotá., ) Valle Osorio, Kevin Yesith; Pabón Suarez, Alejandro; Puentes Buitrago, FannyThe Green planet SAS Project is an alternative of students of the Business Administration program of the Fundación Universitaria Los Libertadores, through which they seek to define the feasibility of marketing organic blackberry in the city of Bogota D.C. The objective of this project is to define the feasibility of commercializing organic blackberries in the city of Bogotá D.C., acquired from suppliers in the Bogotá Savannah and distributed to consumers of strata 4, 5 and 6 who are looking for natural products that respond to their needs and are not aggressive with the ecosystem, therefore, organic blackberries can respond to these needs, which will be acquired directly from the field to the table, because Green Planet offers them this alternative through a direct distribution channel.