Examinando por Autor "Dorado Medina, Lida Yaneth"
Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
- ÍtemEl arte como estrategia pedagógica para el fortalecimiento de las habilidades comunicativas en lengua propia en el centro Etnoeducativo rural bilingüe Camëntsá de Mocoa(Fundación Universitaria Los Libertadores. Sede Bogotá., ) Dorado Medina, Lida Yaneth; Jamioy Chindoy, María; Sáchica Cepeda, Leidy CristinaGenanguimian uatsjendayegbe tsabian chamatatsjimye bengbe oyebuamnayan, ndoñe cha ndotsam begbe uman palabra y caba baite vid chamuisobomñam cabengca. Ndoñe chandotsam bengbe uman palabra desde escuelocan, yebnocam mochjenajabuach basen y uatsjendayenbe sabiam mochjontsa jenenanguian y jontsam jencuentam, jontsan jentjayam, jontsan jenayejabuacham. Y entre pamillang moch jenayejabuache y mochjontsa tsam bengbe baseng y uatsjendayen mochtatsjinye y cabeng chamojonye as mochanjobenay jisetotonam y mochjabojatsa desde yebnentsan, cabildo can, uatsjendayentsan, y yetsca pamillangjaftac. Ndoñe ye uatsjendayegbe paborama mas bien yetsca pamillagbe tsabiama botaman mochjenojuaboy y pamillangbe tsabiamnac mochjemanguimia cabengbe soy jisetotonam. Beng Camëntsá biyang mondmena Tabanokeng y chentsan catmojosoluare y mor vid mesongua Vinyioica, Shatjoca,Villagarzonentse, Oritoca y inye basebta pamillang uman chashjoca. Pamillang yenach vid mesongua. Tabanoc tsbatsanamama ya tonjonye jesopuchocan tonday luar chemo canye matatem joboseguram. Y cheyiec tmojonye cabengbe soy jtsebnatjembana, pero cabeng chamojonye jistejandmanan y botaman juabnaca aiñe jobenayiñe uatsjendayeng CER bilingüe camentsa uaman soyeng cha muisejandmana y chamuisetotona.